Friday 25 December 2015




'BUKU' PEMBUKA SEGALA REZEKI

"Bacalah 'BUKU' yang boleh menambahkan nilai hidup anta."

"Buku? Buku yang jenis macam mana ustaz? Saya belum paham lagi tu, ustaz. Boleh ustaz terangkan lagi supaya saya lebih paham lagi?"

"Al-quran. Saya ibarat ianya sebagai 'buku motivasi', 'buku panduan hidup', 'buku penenang jiwa', 'buku yang Membuka segala REZEKI' yang mana semua orang mencari buku ini dan banyak lagi ibarat yang anta boleh ibaratkan."

"Anta baca dan rasainya sendiri. Tak baca buku ini maka tak rasa NIKMATNYA."

"Al-quran telah banyak menambah nilai hidup saya. Dari satu tahap ke satu tahap, hidup saya berubah. Saya dapat rasakan ini semuanya adalah disebabkan al-quran. Pengalaman itu, belum sampai masanya lagi untuk saya kongsikan kepada anta. InsyaALLAH, sampai masa nanti. Saya akan kongsikan."

"Ok, ustaz. Saya akan buat sekarang.
Terima kasih banyak-banyak ustaz atas nasihatnya."

"Hanya ALLAH saja mampu membalas jasa ustaz ini, walaupun sedikit, tapi saya dapat rasakan kesannya nanti."

"Alhamdulillah."

Saat saya menulis ini, saya muhasabah diri saya, rupanya sudah banyak REZEKI yang ALLAH kurniakan kepada saya disebabkan saya jadikan al-quran sebagai BUKU PEMBUKA REZEKI.

Maafkan saya, kerana saya tidak dapat meneruskan penulisan ini.

Kenapa?

Hanya ALLAH sahaja tahu keadaan saya sekarang. FULLSTOP.

Doa saya supaya anda yang membaca ini dan diri saya, diberikan REZEKI oleh ALLAH, REZEKI MEMBACA QURAN TIAP-TIAP LEPAS SOLAT.

Kerana REZEKI yang Paling 'AWESOME' TERBAIK ialah REZEKI MEMBACA QURAN TIAP-TIAP LEPAS SOLAT.

AAMIIN.
.........................................................................
P/S Baca komen fb saya  sebab saya nak bagi EBOOK pasal ilmu tajwid PERCUMA.

#‎UstazAlMukhlisin‬



Terima kasih kerana sudi membaca sampai habis coretan saya.

Saya ada buat Contest di status saya.

Tekan link di bawah ini

http://bit.ly/1JyGRJW


TERIMA KASIH kerana sudi nak tekan link di atas ini .

No comments:

Post a Comment