Sunday 13 December 2015

2 CERITA BERBEZA HASILNYA SAMA-SAMA SUPERB

Tut tut tut.
Bunyi whatsapp masuk.

"Ustaz free ke esok? Saya ada hal nak jumpa dengan ustaz. Kita jumpa di Restoran Mad Nasi Kukus deh."

Saya membalas dengan smiley. Ok.

"Ustaz, terima kasih banyak-banyak. Saya terus praktik apa yang ustaz cakapkan. Sekarang hati saya rasa bahagia. Walaupun belum sampai tempoh seminggu, tapi saya dapat rasakan hasil yang memang superb nanti"

"Alhamdulillah. Semoga ianya berterusan."

Aamiin.

"Silakan makan, ustaz."

"Mak Cik Yah pun Makan sekali ye, rugi taw.. Kalau Mak Cik Yah tak makan. Kat sini, nasi kukus tersohor di kelantan"

''Ok ustaz.''

https://www.facebook.com/shafiz.zulfika/posts/980954358631707?notif_t=like

........................................................

Semalam, ramai pm saya untuk ucapkan terima kasih, disebabkan cerita yang saya share semalam telah membuahkan hasil yang superb, walaupun belum sampai tempoh yang saya bagitahu.

https://www.facebook.com/shafiz.zulfika/posts/980954358631707?notif_t=like

Saya share sedikit, seorang hamba Allah yang pm saya.

"Assalamualaikum wrt wbt ustaz, Saya Puan Lela (bukan nama sebenar, nama dirahsiakan).  terima kasih banyak-banyak ustaz. Cerita yang ustaz share semalam telah membuka jalan kepada saya. Sudah lama saya mencari, apa yang menyebabkan aku macam ini. Tiap-tiap hari ada je masalah. Tiap-tiap hari ada je, bocor duit. kena bayar itu la. kena bayar ini la. Yang terbaru, sebelum membaca posting ustaz, saya kena saman. Aduh! pening kepala dibuatnya."

"Sekarang, lega rasanya. Saya rasa bahagia. Alhamdulillah. Terima kasih sekali lagi ye, ustaz. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa ustaz. Saya akan selalu follow ustaz lepas ni."

"Terima kasih kembali. Semoga Allah mudahkan urusan puan Lela (bukan nama sebenar, nama dirahsiakan). InsyaAllah, saya akan bagi yang terbaik.

Moral of the story

Menulis di fb itu ada manfaatnya.
Likes posting orang ada manfaatnya.
Share dekat kawan lain ada manfaatnya.
Manfaatnya, anda akan perolehinya nanti. Masa yang menentukannya bila.

#UstazAlMukhlisin

No comments:

Post a Comment