Wednesday 17 February 2016

"REZEKI MENCURAH-CURAH KERANA..."

"Alhamdulillah.. Sekarang REZEKI syarikat saya semakin melimpah-ruah, ustaz."

"Terima kasih ustaz, sebab ajar kami ngaji Quran. Lama dah kami cari ustaz yang boleh mengajar Quran di pejabat. Alhamdulillah. Allah perkenankan doa kami.
Kalau ada syarikat kawan saya nak minta ustaz datang ke pejabat dia, boleh?"

"Boleh. Tak de masalah. Nanti bagi no saya ( 0135224803 ) dekat dia."

"Ok ustaz."

"Saya ada nak share dengan ustaz sikit ni. Kalau ustaz nak tahu, sebelum ni. REZEKI syarikat kami sedikit menurun. Seminggu juga, saya sebagai CEO Syarikat termenung dan muhasabah diri. Apa yang tak kena dengan aku ni."

"Sehinggalah, saya terbaca satu Ebook FORMULA TARIK REZEKI. Salah satu cara nak tarik REZEKI ialah dengan baca Quran. Ye betul tu, hati saya mengiyakan. Sudah lama, saya tidak baca Quran."

"Sejak dari saya start baca Quran, hidup saya semakin berubah. Bahkan, REZEKI syarikat Mencurah-curah."

"Tapi, saya duk fikir. Betul ke bacaan saya ni? Saya nak pergi belajar ke kelas Quran. Masa terlalu Padat. Kalau saya panggil ustaz ajar Quran di pejabat ok jugak. Sebabnya, bukan saya sorang je boleh belajar. Bahkan staff-staff saya pun dapat belajar jugak. So, sebab tu lah. Saya mencari Ustaz yang boleh ajar Quran di pejabat. Alhamdulillah. Saya jumpa AlMukhlisin."

"Oh ya. Saya ada dengar ustaz ada jadi Agen Affiliate Ebook FORMULA TARIK REZEKI. Boleh ustaz bagi link dekat saya? Saya nak bagi Hadiah dekat Family dan Kawan baik saya."

"Boleh. Ini linknya.

http://bit.ly/tarikanrezki

"Terima kasih ustaz. Banyak betul pahala ustaz. Sebab tolong orang."

"Alhamdulillah. Doakan saya supaya sentiasa Istiqamah dalam Menambah Nilai Umat Nabi Muhammad S.A.W."

Kami pun sama.

Aamiin..

#UstazAlMukhlisin
#IntensifQuranDiPejabatDanRumah

No comments:

Post a Comment